tutejszy tutejszy
770
BLOG

TUSK - zero honoru

tutejszy tutejszy Polityka Obserwuj notkę 21

 Dość już mam międlenia tematu debat, doooość! Stara zasada pojedynków mówiła - jak Ty wyzywasz, to przeciwnik wybiera miejsce i rodzaj broni. Tusk wyzwał, ale okopał się za kamerami i mikrofonami bohatersko krzycząc ze swojego medialnego bunkra.Brak szacunku, Panie Tusk!

Profesor Andrzej Waśko, filolog, znawca epoki romantyzmu, czekał na Katarzynę Hall, by zmierzyć się z nią w uczciwym boju, a okazuje się, że czekał na marne. Szkoda czasu Profesora Waśko!

Brak szacunku, panie Tusk!

Tusk ogłosił, że nie będzie przesłuchań w "partyjnych kazamatach" (czyli w biurze PiS). Jak dla niego lokal partyjny jest kazamatami, to winszuje zmysłu wojskowego, tak jak drzwi od stodoły mogą posłużyć za samolot, tak siedziba partii to już od razu kazamaty. Cała ta partia trąci badziewiem, podróbką, trąci plastikowymi imitacjami, potiomkinowskimi wioskami, bublem sprzedawanym na ruskim targu. Nawet słów dobrze dobrać nie potrafi - brak szacunku, Panie Tusk!

Ględzenie o Polsce to za mało - ale ględzenie o ględzeniu (o debatach) to już w ogóle strata czasu dla uczciwego obywatela!

tutejszy
O mnie tutejszy

Nie jestem Polakiem, bo Polski już nie ma, nie jestem Europejczykiem bo urodziłem się w Polsce (Ludowej w dodatku).

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka